Pagina's

dinsdag 26 januari 2010

Award gekregen van Irma! En ook van Yvonne!


Vandaag een Award gekregen van Irma!!! En ik heb deze award ook gekregen van Yvonne! Ook Yvonne heel erg bedankt. Ben er best wel trots op!
Irma hartstikke bedankt joh, met deze Award. Ik ben er erg blij mee.

De regels van deze award zijn als volgt

1. Kopieer deze award naar je blog
2. Maak een link naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3. Vertel 7 interessante dingen over je zelf
4. Kies 7 andere bloggers om de award door te sturen
5. Maak een link naar hun blogs
6. Laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jou.

Regel 1 en 2 zijn niet zo moeilijk!
Regel 3 wordt al moeilijker ...... Lol. Wat ik interessant vind, kan een ander saai vinden. Maar goed, ik zal het proberen. Daar gaan we dan:

1. Ik maak al ongeveer 12 jaar kaartjes met veel plezier en de laatste anderhalf jaar scrapkaartjes.
2. Ik ook van lezen houd en van computeren, daardoor tijd te kort kom.
3. Ik ook fulltime werk, vaak 's nachts en daar in de riante positie zit dat ik soms tijd heb om mijn stempelafdrukjes dan te kleuren.
4. Ik giga-graag winkel voor allerlei leuke hobbyspulletjes, zowel in het echt als online.
5. Wij ontzettend graag op vakantie gaan naar Egypte en dit ook elk jaar proberen. We zodoende al een aantal Egyptische vrienden hebben.
6. Wij 3 super verwende dieren hebben. 2 Honden moeten we 's avonds instoppen ..... LOL.
7. Ik het ontzettend leuk vind om medebeheerster bij Tiets te zijn.

Pffff .......... dat was best moeilijk hoor!!!
Maar het moeilijkste komt nog! Deze award zou je door moeten sturen aan 7 medebloggers. En dit gaat me waarschijnlijk niet lukken! Ik ga in ieder geval mijn best doen en jullie horen hier van terug!

Geen opmerkingen: