Pagina's

maandag 20 mei 2013

HobbyVision Challenge Mei - Kerstkaart

 Goedemorgen allemaal. Vandaag start weer de 16e Challenge van HobbyVision.
Voor deze Challenge vragen we jullie om een Kerstkaart te maken.
Voor deze kaart heb ik een stempeltje van Magnolia gebruikt. Deze is er eentje uit een oude Kerstserie 'Sweet Christmas Dreams' en wel 'Glittering Tilda'. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Carta Bella, 'Winter Fun'; dit is een paperpadje van vorig jaar.
De swirl achter de bloemetjes is van Memory Box; 'Elegant Scrollwork' en de sterretjes zijn ook van MB; 'Star of Wonder'. Op de sterretjes heb ik 2 plaksteentjes van Prima Marketing geplakt.
De tag is een Doohickey van Magnolia; 'Star Tag'.
De randpons is van Martha Stewart, evenals de sneeuwvlok aan de binnenkant van de kaart.
Op het stempelafdrukje en de sneeuwvlok heb ik Stampendous Fran-táge embossing poeder 'Shabby White' gebruikt. Dit strooi je op het karton en verhit je vanaf de onderkant met een heattool.
Verder bloemetjes en roosjes van W.O.C. gebruikt. Aan één van de roosjes heb ik nog een Velvet Bauble van Prima Marketing bevestigd.
Verder nog verschillende lintjes en Scrappers Flos gebruikt. De tekststempeltjes zijn van Lili of the Valley.
En verder natuurlijk nog op de bloemetjes en in het stempelafdrukje Stickels, Stardust gebruikt.
Ik hoop dat jullie weer massaal mee doen met deze nieuwe Challenge. Voor inspiratie bekijk ook eens de andere prachtige creaties die de teamleden hebben gemaakt.
Bedankt voor het langskomen en allemaal nog een hele fijne dag gewenst.







2 opmerkingen:

Lotte zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Groetjes Lotte

Ju@nita zei

Wat een bjoetie Caroline.Ik vind echt alles zo schitterend op elkaar afgestemd,super meid.

Lieve Groetjes Ju@nita